Never jump

Känns som att jag försöker springa ifatt mitt liv. Har lite för mycket jag måste, behöver och vill göra. Så den tid jag har ledigt tillbringar jag hemma och andas. Jobbet flyter på utan problem så det är inga problem, det är allt runt omkring som verkar göra allt för att jävlas med mig. 

Men jag har varit med om värre så det ska nog gå bra, tar höstlovet till alla ladda om och komma ifatt mig själv. 

Imorgon blir det jobb, handla, lämna in bilen på lagning, fika hos morfar med bror och sist så ska jag hänga med mina fina tjejer och fira den traditionella kanelbullens dag. Tänk att vi firade den innan vi ens visste att den fanns! Lagerlunda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0