omgång 25.

Sista dagarna har varit mycket men åh så bra!
Sen senast har jag fyllt år, hela 24 år och är nu inne på mina 25:e säsong.
Storebror jobbar hårt på att ge mig åldernsnoja.
"Ja, nästa år fyller du ett kvarts sekel. Hur känns det?"
Jag svarar att det faktiskt var jag som sa så första gången till honom.
Och påpekar att han alltid kommer vara nästan 7 år äldre än mig. "Hur känns DET?"
Har hunnit fira med både familj, släkt och vänner.
Haft en lång lördag med uppvisningar x 2 och firat kusin som också fyllt år.
 
Måndag är här igen och sista veckan innan höstlov är igång.
Kommer dock behöva jobba två kvällar på höstlovet men det gör inget, skönt att hålla igång.
Idag ska det koreograferas lite, se nya TWD och handla innan jag jobbar och tränar sent.
 
Går omkring i ett litet lyckorus, har så mycket att se fram emot.
Nästa vecka är det halloweenfest hos oss och oktoberfest hos storebror.
November är fylld av extra träningar, uppvisningar och hemlisar.
Sen är det december och det är alltid så mysigt med jul och nyår.
Sen drar vi. 5 januari och två veckor framåt ska tillbringas på Teneriffa med familjen!
76 dagar kvar. Ingenting om man jämnför med NÄR vi bokade. 365 dagar var det då.
76 dagar kommer gå så fort i jämnförelse.
 
Nu ska jag försöka väcka Victor så han kan ladda ner avsnittet, jag kan inte vänta längre!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0