dagen D

Det här med att ta det lugnt är inte riktigt min stil.
När det väl finns dans åt mig kan jag liksom inte sitta still.
Inte heller köra lite lugnt.
Efter en lång tisdag och en snorig onsdag så bestämde jag mig ändå för att träna på onsdagkvällen.
Så 45 min ragga/dancehall, 45 min reaggeton, 45 min zumba och 45 min bollywood.
Jag var så svettig och trött att jag trodde jag skulle svimma!
Vaknade på tosdagen med en rejäl träningsvärk och en frisk näsa.
Bara en retig hosta som är kvar men den ska vi nog lyckas mota bort.
 
Igår var sista dagen på prova på-veckan och jag och julia provade oss på locking.
Alltid kul att pröva nytt även om man ser ut som en kyckling som kör!
Hemma tog jag tag i mailen och skickade sms till berörda innan jag tog kväll.
Grillade hos mor & far med hela familjen och bara njöt av att få vara trött med gott samvete.
La mig i sängen kl 22.00 och planerade dagens lektioner.
Idag är det nämligen ÄNTLIGEN kursstart! SOM JAG HAR VÄNTAT! :D
 
Drar upp till dansskolan vid 11.00 för att möta Caroline och kolla det sista.
Mina klasser börjar 14.00 och jag kör till 20.30 så jag kommer vara lagom trött ikväll.
Glad att det är sovmorgon på schemat imorgon men det ska fixas i lägenheten,
på fredag går det allra sista flyttlastet och då kan vi äntligen börja leva som vanligt igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0