Efter stormen

Hade det inte varit för den förbannade förkylningen hade jag sagt: nu kan jag andas igen! Alla dom där småsakerna som stressat upp mig är över och förbi och det har gått kanonbra! Men förkylningen är värre än någonsin och jag mår skit. Nyser, fräser och snurrar runt som ett litet koli.

Vi har flyttat ut ur 1:an och in i vår nya, fina lägenhet. Lämnat nycklarna och lämnat det bakom oss. Nu fokuserar vi på ett liv tillsammans utan att behöva trampa på varandra. Världens bästa älskling, månen i mitt liv, min bästa vän! 

Vad det gäller jobbet känner jag mig inte sjuk nog att ställa in lektioner så jag biter ihop och gör så gott jag kan. Överlevde söndagslektionerna och mår varken bättre eller sämre idag så det ska nog gå vägen ikväll också, hoppar dock över min egen träning. Varken orkar eller vågar riskera nått när jag mår som jag mår.

Nu: frukost, film och plocka i nya lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0