Give me all you got!

Galna sista dagar. Lugn fredag hos mor & far, en seg lördag som slutade med galen fest på dansskolan där vi hade disco för barn och ungdomar. Dansade barfota på cementgolvet i entrén i 5 timmar med mina Power-tjejer och skrattade så vi halvt föll omkull.

Paniksöndag med värk överallt, ett borttappat block, ett lås som vägrade ge med sig och inbrott i bilen.

Vilket resulterade i en väldigt glögg måndag. Halvt väckt av Maria och Sara, en sväng till skärblacka för att leta efter blocket som egentligen var i Tåby. Så mot Tåby, ner till bilverkstaden, skjutsa hem Sara och sen avsluta dagen på dansskolan med streetjazz, cheerdance och egen träning som gick sååååå jävla bra! :)

Hemma nu och leker med min nya högtalare. Tjuvarna snodde den gamla ur bilen men Linus var snäll och fixade en ny! Ska sova snart för att vakna tidigt och planera dagen för mig och mina praktikanter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0