World Wild

Sista veckan har varit hemsk.
I samband med att all stress runt dansskolan, stora uppvisningar och flytt la sig så kom förkylningen från helvetet. Jag har varit så sjuk men ändå inte så pass att det varit värt att ställa in lektionerna. Så jag har bitit ihop och hoppas innerligt att det försvinner snart för idag hade jag ett nervöst sammanbrott i bilen och grät en skvätt.

Skulle behöva antingen bli frisk på stört eller bli så sjuk att jag inte kan gå upp ur sängen. Helst bli frisk direkt för att ställa in lektioner vill jag INTE! Man mår så mycket bättre av att vara på dansskolan och träffa elever och kollegor :) 

Nu skriker tv:n efter mig och jag ska snart sova så jag får ordentlig sömn och kan tagga 5 timmar discodans imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0