better then ever

Det är svårt att blogga.
Jag andas och lever dans just nu.
Trivs liksom bättre och bättre för varje vecka som går.
Men det är svårt att hålla igång en blogg när ingenting är så intressant just nu.
 
MEN!
Danskarusellen har dragit igång och första deltävlingen gick av stapeln i fredags och Power var såklart där!
Vi träffades på dansskolan för att gemesamt fixa hår, smink och tagga till!
Världens bästa elever har världens bästa föräldrar som ställde upp som skjuts.
Väl på plats var det snabba puckar med möten, hämtning av tröjor och fotografering.
Man fick några få sekunder på scenen att repa och medans alla hade problem skötte vi oss jävligt proffsigt.
Travade snabbt igenom alla olika placeringar och var klara redan innan musik var slut.
THAT'S HOW ITS DONE! BAM!
Showen satte igång klockan 19.00 och höll på i nästa tre timmar. alldeles för länge alltså..
Tjejerna stod på scenen som tredje sista och trots en lång dag och kväll så var energin på topp!
Dom dansade, hejade och stöttade alla som klev på scen. Det är mina, proffsiga tjejer! <3
 
Veckan har dragit igång som vanligt igen och det är sista innan sportlovet.
Det kan verkligen behövas kan jag berätta. Sen vi kom hem från teneriffa har jag jobbat VARJE dag.
Behöver några dagar att andas ut, ladda batterierna och komma tillbaka starkare än nånsin!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0