vi flyger vilt förbi dom andra

Jag har aldrig sett mig själv som en storbloggare.
Jag gör det mest för att det är kul att kolla tillbaka ibland och minnas.
Men detta är ju bedrövligt.
Om jag aldrig skriver så kommer jag ju inte ha nått här att läsa så nu får jag skärpa mig.
Mer bloggande Malin, kom igen!
 
MEN! de sista två veckorna har varit helt sjuka.
Sen vi kom hem från Teneriffa har allt gått i ett. Prova på-vecka, kursstart och träning.
Kroppen har ömmat och gjort ont. Nu är det äntligen borta men förkylningen är här.
Kan inte komma på nån annan anledning än alla förkylda barn som vill kramas när man ses.
Men sjuk har jag inte tid att vara så nu klär jag mig varmt, knaprar piller och äter ordentligt.
 
Veckorna kommer inte bli mindre stressiga för POWER är i full gång med danskarusellen.
Massa extra träningar och saker som ska fixas samtidigt som de vanliga kurserna ska hålla igång.
Igår körde vi ett träningspass på två timmar som innehöll fotografering och massa träning.
På fredag står dom på scenen och jag hoppas på att se så många som möjligt där att rösta på dom!
Tror faktiskt att jag är den som är mest nervös...
Vad har mer då? Melodifestivalen är igång och jag följer den såklart.
Vi har hängt hos Victors familj och här hemma men knappt med varandra.
Vi har jobbat om varandra konstant och det suger. Kan dygnet ha liiiite mer timmar tack?
 
Idag är det måndag och jag har redan varit på dansskolan en gång och träffat JB-tjejerna.
Hemma nu och ätit lunch, ska vila lite i soffan innan jag går tillbaks för att jobba några timmar till.
Även GOLD-träning ikväll och jag är så taggad att jag dör.
Sa till mig själv när jag vaknade att "idag får bli lugnt, vill inte bli sjuk"
Hur ska det gå när jag är så här uppe i varv av bara tanken på att få dansa?!
 
en vanlig dag på dansskolan.
 
kontorshäng.
 
#POWER
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0