det är iallafall en början.

det blev nytt år även detta år.
Vårat nyår blev inte riktigt som vi tänkt oss då sjukdom härjade men vi hade trevligt!
Åt oss otroligt mätta på otroligt god mat, fantastisk efterrätt, spelade spel och kollade på fyrverkerierna.
Kysste min älskling när klockan slog tolv och njöt av att vara med så fina vänner.
Kom hem relativt tidigt, såg på Repmånad och somnade i Victors armar! <3
 
Nyårsdagen började med en promenad för att hämta bilen.
Åt lunch hos päronen och där stannade jag hela kvällen medans victor jobbade.
Jag passade på att få lite jobb gjort jag också, umgicks med mamma och tömde deras kylskåp.
Somnade på soffan, älskar't!
 
Hunnit vara lite på dansskolan för att städa hela stället.
Umgåtts med vänner i min soffa och packat klart.
Även hunnit träna med Power inför danskarusellen.
OCH IMORGON ÅKER VI! :D
Kan knappt fatta det. 365 dagar har vi väntat och nu är vi äntligen snart där.
Två underbara veckor. Två lugna veckor.
Sol, bad, mat, dricka och lite dans på stranden.
Ska bli så skönt. dethär behöver jag verkligen.
Hoppas på att komma hem som en nästan helt ny människa. NÄSTAN.
 
Ha det så fint här hemma så ses vi om två veckor! <3 PUSS!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0