i'll be there and you'll be near.

Man vet att man älskar sitt jobb när man frivilligt hänger där i 12,5 timme.
Efter lektionen med JB så hade jag mycket väl hunnit hem men det ville jag inte.
Vill vara på dansskolan och bara andas dans.
 
Klockan 17.00 var dansskolan fylld av barn och ungdomar i alla åldrar som ville prova på dans.
Jag var hög på lycka och lektionerna rulla på snabbt och helt plötsligt var jag klar för dagen.
Stannade kvar lite för att hjälpa Julia i hennes jobb-panik innan jag gick hem till min älskling.
Kändes så konstigt att vara ifrån honom så länge efter att ha tillbringat varje vaken minut ihop under semestern.
Men vi kröp upp i soffan och såg på Paradise Hotel och höll om varandra.
Fick också somna i hans famn. Världens bästa ställe.
 
Idag är det tisdag och jag ska rocka på Tåbyskolan, Dagsberg och dansskolan.
Lite nervös då det är halt ute på vägarna och jag har bara 20 minut mellan alla ställen.
Men det blir nog bra. Better safe then sorry så jag kör försiktigt.
 
Kom och dansa med oss ikväll på Dansakademien!
Man kan prova disco, ung dansare och american contemporary med mig, My och Ulrika.
Det blir en galen kväll! :D
 
PUSS!
 
när jag äntligen var tillbaka på dansskolan. I nya kicks, brunbränd och lycklig.
 
världens sötaste Kicka hamnade på bild under måndagskvällen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0