Världens bästa helg!

Den här långhelgen har varit helt fantastisk och jag är så glad att jag fick dela den med helt fantastiska människor i min närhet!

Onsdagen började med jobb i Dagsberg och sen gasade jag iväg med bilen till Borensberg för att fira valborg med min familj. Det grillades och firades födelsedagar. Istället för att titta på brasa så hoppade vi studsmatta och dansade i husvagnen. 

Vaknade på torsdagsmorgonen i storebrors källare av att Sam hoppade upp i sängen och ville se på Bananer i Pyjamas. Sagt och gjort. Den blev det lekar i trädgården och rensning i rabatten. Somnade på dansskolan omringad av mina powertjejer efter att ha krusat allas hår.

Fredagen bestod av förberedelser inför finalen av Danskarusellen. Träning, smink, hår och mer träning. Tjejerna klev upp på scenen, levererade grymt bra och tog hem hela skiten! DOM VANN! 

Lördagen tillbringades ute i Finspång med Julia då hennes första dansavslutning gick av stapeln och jag var där för att hjälpa och stötta! :)

Och igår, det stora kraftprovet. Två föreställningar av DA's dansavslutning. Lite kaos bakom scenen men allt gick vägen och trots att jag hade en rejäl hosta och i princip ingen röst alls så klarade jag av att koordinera alla barn i rätt riktning. Somnade helt utmattad, tom och lycklig över alla våra elever och  mina fina kollegor.

Idag är det måndag och jag är dyngsjuk. Sjukskriven idag och imorgon. Minst. Måste blir frisk!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0