slagsmål, fula barn, dans och skratt

jag tog en liten sovmorgon. Skulle vara på hörsalen klockan 10 men jag var där 11.
dansade av mig på scenen och sen var det bara att köra. gick lite sisådär men men.. Åt lunch med mysis och johan. Satt och asgarva (garva som as) åt en skitful (ful som skit) unge som såg ut att vara hämtad från Sagan om Ringens Gollum, HAHA! gick tillbaka, satt och myste på gräset med frida, trollis och viktor en stund innan det blev slagsmål mellan stadens A-lagare. fyfasen vilket liv. Sen var det bara att köra igen. Näst näst sista föreställningen. Söderlund var på plats, näst längst fram och gjorde mig väldigt nervös. Fick massa fina blommor. Sitter och nördar här nu men ska nog sova nu. jag är väldigt trött. Tur att vi inte behöver vara där förrns 16.oo imorgon. puss och godnatt.

nej, fjortisar är ingenting för mig!
hur jag kan göra så mot mig själv? det har ni inget med att göra.
hur kan NI göra så mot mig? mot oss? Ni är ju bra dumma i huvudet..
btw, ni har lika mycket smink till vardags som jag har efter en föreställning (det är inte positivt)
haha, shake that ass, bitches!

totte, totte, totte, totte, totte, totte <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0