50 minuter kvar

50 långa minuter kvar och sen slutar jag för sommaren på Aditro. Anledningen till att dessa 50 minuter kommer gå så otroligt sakta är att jag kommer lyssna på musik och då går tiden automatiskt sakta samt att jag inte vill stå i arkivet för det orkar jag faktiskt inte. Så istället gör jag småjobb vid datorn och bara sitter här, passar då på att skriva blogg. Busigt, jag vet. Slutar nog halv 4 idag, då cyklar jag upp till ICA Strömmen, hämtar ut mitt nya bankomatkort som legatr där uppe alldeles för länge eftersom jag både är glömsk och för slö för att orka hämta det när jag väl kommit hem. Men nu hämtar jag det och sen ska jag möta danstjejerna på Skafferiet för att diskutrera hösten. Dethär kan sluta hursomhelst. Läskigt värre.

imorgon, torsdag.
- körlektion
- packa och fixa
- fest hos Ida.

vilket festarhelg dethär kommer bli. Jag har stora förhoppningar. Otten MÅSTE vara kul denhär gången!
Vilka ska dit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0