ett till.

innan jag somnar måste jag bara få skriva ner det som gav mig mest skratt idag. Jag, Jonna och Ellen drog repliker ur Stefan och Krister's; "Där Fick Du". Oh, herregud så vi skratta.

Jonas - Ivar, din moder är på ingång.
Ivar - Du! säg att inte jag är här! Och att jag snart ska gå hem!

Josefine - Det är lördag idag. Då är det sten-stäääääd-dag!

Josefine - STEEEEEEEEEEN!

Jonas - o hejdå hejdå hejdå. *spelar förvånad* Anna?!

Signe - och då nådde jag inte handduken. Men, är det inte sten?

Ivar - jag skulle bara lämna tillbaka sockorna. Jag har likadana men dom är vita.

Josefine - han är och badar.
Anna - vart badar han?
Josefine - på mallorca!
Sten - det var väl onödigt långt bort?

Josefine - komsi komsi komsi. Whoopie!

Jonas - förlåt mig, far.
Sten - han var en jävul, det vet du
Jonas - förlåt mig, farsan!

Sten - vilken bil?
Josefine - opeln.
Sten - nej.
Josefine - oPeLn
Sten - nehä.
Josefine - jag har en opeeeeeeeeeeeeel

Jonas & Ivar - Give me sex. Huh! Tålamod!

Signe - jag minns när du var så liten. Jag minns när du var sååå liten. Jag minns när du inte fanns!

har ni inte sett denna kultfilm. Se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0