torsdag 23.47

godkväll bloggen! Det blev ingen promenad, det var så extremt kallt så vi drog runt med bilen innan vi landade här hemma hos mig och vi pratade om allt som behövdes förklaras och det som behövdes ventileras. Nu har jag iallafall parkerat mig i soffan men förflyttar mig närsomhelst till sängen eftersom arbetet/utbildningen fortsätter imorgon klockan 9 - 15 precis som vanligt. När jag stämplar ut så väntar Sara på mig och vi ska försvinna till Linköping för eftermiddagen och handla julklappar. Direkt när jag kommer hem så åker jag till Lagers och peppar tjejerna lite extra, sen blir det, som redan skrivet i bloggen, mys med sofie för resten av kvällen. Oh, det ska bli så kul. Detta blir en riktigt bra fredag, jag känner det på mig! :)

nej, jag lägger ingen energi på detta just nu. Jag orkar helt enkelt inte.

sabla kaka, har du maka eller inte?!
om inte, så vill jag mer än gärna smaka. 
mycket snack - lite verkstad. TÖNT!

nu ska jag sova. En aning skit-irriterad och en liiiiiten gnutta hunrig. SKITSAMMA. oh, vad jag önskar att jag vågade bråka me folk för då hade jag gjort det för länge sen. TRO MIG! Nej, sova var det. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0