släktträff

hela kvällen har kusinerna och faster & farbror varit här för att fira mamma. (Dom var uppe i Jämtland när hon firades egentligen så dom kom idag istället) Så idag bjöds det på Grekisk sallad med vitlöksbröd och glass till efterrätt. Pratat minnen om deras bröllop , hur vi kusiner var när vi va små och bara haft allmänt kul :) det känns riktigt kul nu när båda mina kusiner har vuxit till sig, både till kropp och sinne. Jag tycker om dom! Nu sitter jag bara här, kollar på Hell's Kitchen och väntar på att älskling ska komma hit, igen. Han hann bara vara här i en timme innan han var tvungen att åka och jobba. Trodde jag skulle få hela kvällen med honom men nej då, han kommer förmodligen inte komma hit förrens efter midnatt. Men det gör ingenting, känns bra att veta att han kommer till mig och sover med mig. Bara han och jag.

imorgon är det äntligen fredag och jag är jättepepp :) jag ska be Pappa köpa en Absolut Pear och piggelinglass. Party! Först till Söderlund och sen drar vi vidare till Otten för att skaka våra rumpor till den as-härliga musiken. Ching-Ching.

jag har ont i ryggen, idag är det helt otroligt hur ont det gör. Det går hela vägen ifrån svanken till nacken och jag står snart inte ut längre. Min kropp verkar inte vilja åka på dansläger men det är ju faktiskt inte den som bestämmer så: TOOO BAAD! Här ska det dansas till tusen <3

nu ska jag lägga mig ner och tycka synd om mig själv tills totte kommer hem igen. nej det ska jag inte, jag ska läsa teoriboken :D tjuhu. Puss och godnatt kära läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0