trött

nu är jag trött, jag har ont i hela kroppen och jag är så hunrig att jag inte vill äta. Jag vill bara ha fredag, bara supa mitt lilla huvud i små itzybitzy bitar och ha allmänt skitkul. Nu måste det väl snart vara fredag?

jag vill inte jobba imorgon, jag funderar stark på att låtsas må riktigt jävla dåligt men det funkar inte så. Man går dit ändå. Man gnäller inte. Ett jobb är ett jobb och yes indeed, jag behöver pengarna. Vet inte riktigt hur jag ska klara av helgen men det lär vi ju märka. För tillfället gläpper jag mellan Prohjekt runway och SYTYCD samtidigt som jag trycker i mig pannkakor. (Hungern tog över totalt) Sen blire SATC och sen ska jag sova. Ännu en gång har totte inte tänkt på att jag jobbar tidigt utan kommer ringa runt halv 1 och tro att jag sitter vaken och väntar. Nej, det tänker jag inte göra idag. Nu säger jag hejdå. hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0