buller och brak.

jag har ont i magen, riktigt förskräckligt ont i magen. Åskan går över mitt huvud och ändå sitter jag vid dator, måste ha något att sysselsätta mig med så då utsätter jag mig för direkt livsfara. Jag får jämt ont i huvudet och magen när åskan går. Usch, jag hatart´! Och ingen som kan trösta mig heller. Har även ont i magen över dansen, hur blir det till hösten? Jag vill fortsätta, Jag vill fortsätta, men det skulle kännas så dumt utan alla andra. Nog fan ska jag fortsätta. Jag vill bara veta vilka som följer med, eller inte. Hursomhelst så vill jag veta. Vi har bara två dagar på oss. Men jag har nog redan bestämt mig. Fia, jag stannar kvar! <3

totte, jag klarar inte av det här.
kom till mig, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0