kaos

igår, hej och hå. sicket jäkla kaos. Allt var uppochner, jag var så orlig att jag höll på att kräkas. Jag grät och jag grät och jag grät när jag kom hem till Ida. Kunde inte sitta hemma, var tvungen att göra något. Och jag kunde ändå inte tänka på något annat. Och sen fick jag samtalet, allt var okej. men du, såhär får du aldrig mer göra. Jag har aldrig varit så orolig i hela mitt liv. Jag älskar dig, vad skulle jag göra utan dig? Jag är bara så himla glad att du mår bra. Kom hem. <3

igår satt även jag och dom bästa hemma hos den bästa Ida i hela världen och såg på Sverige-Grekland matchen. Hur härligt som helst att se sverige ta hem den första segern. Skrek som tokar under båda målen, skratta så vi tjöt när Simon försökte förklara för oss vad offside är och bara hade det allmänt asbra. Ni är bäst, så jävla bäst! <3

idag är det skolavslutning, jag och mina dansare dansar tillsammans för sista gången. Här kommer det gråtas. Sen blire mys och hejdå-kramar på Lennings, där kommer det också gråtas. Och om vädret tillåter så drar vi vidare och badar i sörping, jag och mina 8 dansare. usch, jag kommer sakna er. Shake that ass, bitches <3

imorgon åker mamma & pappa. Två veckor i det härligt varma grekland, utan mig :( men men, huset för sig själv i två veckor är det väl ingen som skulle säga nej till, eller? ;D Dock har jag berordrat mina vänner om att det är obligatorisk närvaro hos mig varje kväll. Och snart kommer Elin, wöhööööööw :D Nu ska jag fixa det sista, snart kommer my. PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0