bye bye sweden

tänkte bara säga ett glatt hejdå till er (som mot all förmodan) faktiskt läser min blogg.
jag har börjat få lite resfeber, dendär känslan av att faktiskt vara på väg. Bussen från eskilstuna är på väg hit nu och om drygt en timme sitter vi där och då börjar vi vårann resa på riktigt, på väg mot Tjeckien för första gången och disco-VM för andra gången. Väskan är packad, pappa springer omkring och fixar matsäck åt oss och mamma är inte hemma än. Tror inte jag hinner krama henne hejdå. Dock kom älskling hit och pussade på mig och det gjorde mig riktigt glad. Han är snäll min pojk <3 nae nu måste jag kolla en sista gång att allt är med, guldskor och sådana saker. Nattis har lovat mig 22-27 grader varje dag. Lite solning ska man nog hinna med också, iallafall om jag känner mig och nattis rätt ;D Bilder kommer upp efter Studenten. Hinner fan inte sitta vid datorn. studentveckan är i full gång och igår kändes riktigt bra. En hel dag med Mysis och även förfest med my, vilde, tobbe och johan. Vidare in till Dheli (tack vara David) , trädgårn' och Wasa. Drog dock hem tidigt eftersom en brud dansade sönder min rygg. Nej, jag uppskattar inte att folk dunkar mig i ryggen med sitt feta arsle. GOSH, I'M TAGGAD! :D

"we are the partystylerz, we're gonna make U dance"

go sweden, go sweden, go go, go sweden!

hejdå vänner, håll alla tummar och tår ni har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0