en gång till

jag skriver en gång till bara för att söndagar utan nånting att göra är bajsigt tråkigt. Mamma och Pappa har nu kommit hem ifrån husvagnen och därmed har jag ej längre huset för mig själv. Pappa var snäll och övningskörde med mig en stund, öva det förbannade dragningsläget som faktiskt funkar nu :) gud så skönt och mitt självförtroende bara SKÖT i höjden! Nu kan jag nog få fart på körkortet på riktigt, nu ska jag fan köra varje dag. (eller aa.. nästan varje dag) Det var idag när pappa var inne på citygross och jag satt kvar i bilen som jag insåg att; nog fan skulle det vara skönt med körkort och ta min EGEN bil vart jag vill, när jag vill. Närhelst jag behöver det.

imorgon är det skola igen, bara dans.
möta jozza på stan innan, träna med trollis och sen med resten av klassen.
övningsköra med pappa och städa mitt rum.

ja fan, jag är sugen på fest. Med ALLA vännerna. jag vill fylla 19 nu. (men först jag ska sluta skolan)

WHERE MY PARTY-PEOLPE AT?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0