hej och hå, så bra vi mår

jag varken bloggar, pluggar eller äter som en tok. Dock kör jag som en.. det gick inte bra idag.

mia sällskapade med mig idag, det blev många avsnitt Rome, julmust och popcorn.
imorgon blire sovmorgon, två timmar dans, naturkunskap och mer dans. Ska lära in två nya koreografier.
salsa av camila och jazz av trolin. Ska bli intressant och se hur detta går. Imorgon ska jag också försöka plugga både natur + svenska. Svenskan behöver jag bara skicka in och natur måste jag plugga som ett as. Vill inte att det sista provet ska gå åt helvete nu när det har gått så bra annars.. usch, jag är för stressad för dethär. Nattis och Mia körde förbi en stund förut och det är ju alltid kul att chitchata lite med folk :) skönt att få bekräftat att man faktiskt inte blir ensam till hösten, förhoppningsvis :) Nattis är bra, mycket bra :) nu är klockan inte alls mycket men jag ska nog sova ändå. Sängen kommer vara tom och den kommer lukta älskling. saknar dig redan förstår du. <3

vi ses imorgon kära bloggare.
/ 36% fashioncore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0