idag har jag bara varit bra.

jag har bara varit duktig och gjort bra saker.

¤ pluggade som en tok när jag vaknade + att jag lät totte fortsätta sova
¤ gick faktiskt rätt så bra på religionsprovet
¤ jag köpte cola åt jozza och därmed överlevde hon dagen <3
¤ lyckades få min klass att reda ut medley:et + övriga danser.
¤ kolla övriga prylar på stan till föreställningen
¤ träffade en socialsjuk Maria och såg på massa Rome avsnitt. mysigt!

nu ska jag hoppa studsmatta, duscha och mysa med pojken :) vi firar 23 månader imorgon <3
imorgon är det skola igen och exakt en vecka tills det är mösspåsättning. Helt sjukt vad tiden går fort.
inte alls långt kvar till VM och studenten nu, alltså inte heller långt till SM.
OCH DÅ ÄR DET INTE LÅNGT KVAR TILLS ELIN KOMMER! vaddå sommaren höjdpunkt? ;D

det blir nog stretch ikväll också bara för att jag vill och för att jag kan. cool som jag är.
/ M,

Kommentarer
Postat av: Elin J

Jag längtar verkligen tills jag får komma ner till dig och glömma bort verkligheten ett tag! :)

2008-05-21 @ 13:59:28
URL: http://fejkface.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0