tv-tittar-söndag

det är det enda jag gör om söndagarna, när jag inte är i Eskilstuna såklart. TV:n går varm och det finns ett X antal tv-program jag ser, speciellt nu på kvällarna. Miami Inc, Andra Avenyn, hål i väggen, Idol repriser, parlamentet och söndagsfilmen för att bara nämna några av de program som jag väljer att se på idag. Mitt rum, min soffa, tv:n och datorn. En perfekt blanding för mig en kväll som denna speciellt med tanke på morgondagen.

nu är det bestämt, Stina kommer tillbaka redan nu på fredag :D Tyvärr kan inte Anna komma så vi får jobba hårt för att det ska bli lika kul som i fredags men det ska nog gå bra, ska ni se Vad gör mina övriga vänner och vill ni förfesta med oss? Gosh, jag längtar redan!

nu har mamma och pappa dukat upp med gurka, morötter, dip och popcorn.
Vi ska se på Wallander - luftslottet och sen ska jag sova. Hoppas ni andra har haft en bra dag och en fortsatt bra kväll. Godnatt mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0