ha någon att ty sig till

hämtade som sagt storebror på stationen runt 15.30, fick stora gratulationer till körkortet av Blixt och sen styrde jag bilen hem igen. Bråkade med bror om gårdagens händelser, släppa av honom hemma så han kunde hämta hunden medans jag åkte och hämtade Jonna. En sväng runt stan och ut till Vrinneviskogen för vår planerade promenad. En perfekt tid att skratta tills man gråter och prata allvar. Passade även på att planera vårann överaskning till Sofie och Ellen när vi ska ha vårann mys-dag. Det kommer bli riktigt (RIKTIGT) kul och otroligt skönt att få umgås med de dansvänner man hade från allra första början.

i skrivande ögonblick sitter jag i soffan i mitt rum, lyssnar på Melissa Horn's "långa nätter" och bara myser i mörkret. Mamma och Pappa åkte upp till familjen Andersson men eftersom Nattis var hos pojken i Linköping så bestämde jag mig för att stanna hemma, ta en lång skön dusch och lägga mig tidigt eftersom även idag lovade jag att stjusa mamma till jobbet tidigt imorgonbitti. Gör dock ingenting eftersom jag ska vara hos Sara kl o9.oo då vi ska bege oss till Linköping och IKEA för att dom ska handla flytta-hemifrån-stuff. En annan ska bara vara sällskap och fördriva dagen. Imorgon händer det mycket på en gång. När vi anländer hemma ifrån linköping ska jag direkt börja göra mig iordning för danshow på Hörsalen. Och sen är det hem igen, fixa och trixa för utgång med Stina och Söderlund. TAGGA! :D trafic-light-night på Otten imorgon, vilka ska dit?

nu, flytta över till sängen.

d u   f å r   m i g   a t t   s j u n k a   l å g t   o c h   b e   o m   m e r


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0