you taste just like glitter mixed with rock n' roll

min musik funkar fortfarande inte. Jag som vill höra Lady Gaga - boys boys boys.

medans jag har gjort tappra försök att hålla ihop ryggen så har huvudvärken smuggit sig på. Vi får hoppas att den släpper snart eftersom jag både ska plugga och övningsköra nu på dagen innan det är dags att dra sig bort mot Sara. Vi ska alla hjälpas åt att flytta hennes rum till en egen lägenhet. Jag har känslan av att det kommer bli en kanon-kväll och vi får ta vara på dessa vuxenpoäng eftersom vi inte kan samla mer förrns den 3 januari då det är Moa's tur att flytta hemifrån. Inte en aning om hur lång tid det kommer ta eller hur mycket som planeras att bli klart idag men det återstå att se. Ska också bli kul att se om någon av oss redan ikväll lyckas ramla i den överdrivet branta trappan. För er som tycker att vår trapp här hemma är obehaglig - tänk igen! denhär är livsfarlig.

nu, hjälpa pappa med maten. Den fjärde söndagen i rad som vi ska käka älg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0