vad har jag gjort för att förtjäna detta?

i lördags trodde jag att det bara var en rejäl baksmälla. Igår tänkte jag: "jaja, var man ute 3 kvällar/nätter i rad får man skylla sig själv." Idag börjar jag fundera på vad ska man vara fel. Mitt huvud gör så ont att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Solljus är värst, det irriterar och det gör olidligt ont. Tror inte det är migrän då jag inte är riktigt så dålig men ont gör det. Så nu har jag bestämt mig, ska sova en timme eller två, gå på jobbintervjun och sen hem och läsa dom kapitel i boken som Furat föreslog efter dagens körning. Ska nog testa dendär boken med frågor också. Jag menar, den kanske hjälper?

AAAAAAAAGH, överlever man utan huvud?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0