2 oktober

godmorgon på er'
idag är jag jätte trött och kroppen är helt slut efter gårdagens träning. Ryggen gör ont men till min lycka så har jag inte hostat en enda gång än så länge. Det går iallafall åt det bättre hållet men ska nog ändå ringa till vårdcentralen så att dom kan säga om jag ska dansa eller inte med det onda i bröstet.

att jag är trött, ja ni, jag får helt enkelt skylla mig själv. Sitter man vaken till halv 3 på morgonen och gör ingenting så blir det väldigt lätt så, att man blir trött alltså. Ska nu käka frukost och sakta börja dra mig mot körskolan. Sen ringer Sara när hon slutat skolan och då ska vi ses. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det gör inget, ska bli skönt att träffa henne. Känns som om det är så mycket jag glömt att berätta för henne och så ska det ju inte vara. Nej.

ingen som vill följa med ut på fredag?
för nej, jag vill inte sitta hemma.

(fan, där kom host-attacken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0