måndag 23.30

godkväll!
vilken dag, som vi har farit runt och vad vi har hunnit med. Ett evigt åkande i bil och det gör inte mig nått då jag har en konstig kärlek till att åka bil. Hursomhelst, lunch på mcdonalds (tyvärr), en sväng till banken och ica, hem till söderlund, lurat fredda, varit på bio och sett "high school musical 3", haft veckans tjejträff på Fräcka, rockat loss med Moa i bilen och nu sitter jag här hemma och fryser i soffan medans jag ser på "Troja" som är en av de absoluta favoritfilmerna. Tack för lånet, Sara :) så jo, det blev en ensam filmkväll. Det ska vi kanske lyckas råda bot på någon dag.

imorgon är det dagen D och D:t står, underbart nog, för DANS! för imorgon har Josefine lagt in en hel dag för mig, bara mig och dans i sitt hektiska dansliv. Morgondagen kommer vara perfekt men vad som skulle vara pricken över i:t skulle vara ifall Mysis kom hem och gjorde oss sällskap. För usch, som jag saknar min klass. Eller ja, dom som saknar mig iallafall och vi vet ju alla att det folk som inte känner likadant. HAHA! Jaja, ett gott skratt förlänger livet sägs det ju.

Nu ska jag se klart på Troja och sen ska jag säga hej till kudden. Sov så gott folket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0