vilken förfest

vi har inte druckit en droppe. Bara tryckt i oss kebab och pizza, snackat en hel del skit och håller nu på att göra oss iordning. Det blev mina favvobyxor, lila tubtop, svart kofta, guld örhängen, fotlänk och slarvig hästsvans som sprejades med saltvatten. Funderar på att byta linne då jag egentligen inte vill ha kofta eftersom det kommer bli sjukt varmt därinne. Så jag kanske byter till nått annat. Just det, mamma ringde förut. Storebror och Stina har förlovat sig. Bara helt plötsligt. tjululuuluuu! GRATTIS GRATTIS! <3

nae nu ska jag shaka loss i vardagsrummet, dricka ett glas vin och sen ska vi börja dra oss.
Ha en toppenkväll. det ska jag. Möt oss på Otten? :D
Puss & Kram. BYE!


tror att jag kommer få sova ensam ändå..


Kommentarer
Postat av: ANNA

vad roligt att de har förlovat sig!

2008-09-07 @ 00:05:10
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0