Mhmm..

mycket riktigt, Emma var på plats först och vi fick en hel timme själva för lite kvalitets-tid och snackar om allt vi missat i varandras liv de senaste veckorna. Skönt att se henne trots att jag var jättedum och tvärnitade med bilen hela tiden så att hon fick jätteont i sitt sår efter operationen. Jag är så busig. Middag på altan, kyckling-tallrik för mig och en hel snack om gamla berlin-minnen. Vi kommer nog aldrig glömma den resan eller den natten då simon skrämde skiten ur mig. HAHA! Förflyttade oss inåt och neråt i källaren när solen gick ner och värmen försvann. Väntade in Henke och sedan var det dags för film. "Daddy Day Camp" - rekomenderas. Jag tror att jag skrattade mest åt de fula ungarna. Under filmen gjordes flera försök att andas ut genom näsan så länge som möjligt och jag skrattade mig fördärvad när Henke gjorde sina försök. HAHA! samma sak gjorde jag när han skulle trampa så fort som möjligt på min crosstrainer. Simon skulle också trampa men han är lite för lång för vårat hus, han slog helt enkelt i huvudet för varje steg han tog. HAHA! Hann se en liten bit in på "I am legend" men sedan började folket dra sig och jag ville inte se klart den själv så simon fick ta med sig filmen hem igen. Får jag abstinens efter den får jag väl dra fram hårddisken eftersom jag har den där. tack Fredrik :P

här sitter jag nu iallafall och undrar; varför drack ni upp MITT vin? inte för att det gör nått egentligen men det var bara själva grejen när jag är den enda som INTE kan köpa ut själv och hela tiden måste förlita mig på att någon kan fixa åt mig. Jag har inte heller pengar till att dricka ute. Förlåt mig jag är lite off. Skulle kanske sagt nått på en gång men ni kanske märkte ändå? jaja, det verkar ju lösa sig ändå.

Nu, sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0