3 augusti

Sådär, tillbaks på Lindövägen. Har några timrapporter att knappa samt lovat Valeria att hjälpa till med pärmar för 63:AN. Får se hur mycket som kommer med posten och hur mycket det blir att göra idag innan jag åker hem, packa om väskan och åker ner till husvagnen tillsammans med Stina för att hämta hem hunden. Vi passar på att stanna några timmar så att vi får smaka på Pappa's grillade käk. Jag håller mina tummar för att Jonna följer med också! Saknar henne.

Bion igår var riktigt bra. Bättre än förväntat. Kände egentligen inte riktigt för att lägga pengar på att se den på bio men det är verkligen ingenting jag ångrar att jag såg. Usch så vi skratta, jag och moa är en historia i sig. Haha! "Har du firat midsommar på Västkusten? Nae. Då har du inte firat midsommar." haha! Tack för en trevlig kväll :)

Nu ska jag rikta min koncentration mot rimrapporterna och posten som ska bort till Sofia och Elin som är tillbaka ifrån semester. Skönt. "Nu slipper man göra allt åt alla". Det är en återkommande fras på detta jobb. Alla verkar tro att dom gör allt när det egentligen bara några få som faktiskt gör det dom ska och lite till. Jag räknas inte dit. men vad gör det. 3 veckor kvar. 21 hela dagar. 15 arbetsdagar. 3 helger och jag ska nog faktiskt inte dricka en droppa med tanke på hur mycket det kommr bli veca 35. Fan Vicky, vi kommer var så på! :D Blir bakis bara jag tänker på det. Gillar't.

Nae, jobb var det. hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0