sådär i sista sekund.

när pappa klev innanför dörren och berättade att han skulle åka och handla så tänkte jag att jag faktiskt kunde följa med. vara lite bär hjälp och kanske också få påverka dagens middag. Det fick jag, vi ska äta köttfärssås och spagetti. MUMS. när jag runt i affären så passade jag på att handla det som jag hade glömt till resan.

Nudlar. Bara ifall vi är för slöa eller hellre lägger pengarna på alkohol. Rakhyvlar. Ni kan säkert lista ut själva varför. Hårspray. Det blev en lite flaska, så mycekt hårspray kommer nog inte användas och om så är fallet så kan jag skerligen låna lite av vicky. Solskyddsfaktor. Hur kunde jag glömma att köpa mer? Trodde jag seriöst att jag kunde klarar mig på en 6:a hela veckan? nae, en 20:a för 82 kr (!!!!!) är köpt nu. Balsam. Mitt hår kommer hata mig annars. lika så min hårbotten. knäckebröd och skinkost. Så slipper man tänka på att handla frukost varje dag. Vätskeersättning. för alldeles för varma dagar och lite för hårda kvällar. Att jag sedan betalade i kassan på Willy's där världens bästa Nina satt gjorde hela upplevelsen ännu bättre!

nu; packa, äta, duscha, fixa, fortsätta packa, umgås med tjejerna och sedan slappa innan det bär av. CIAO.


Kommentarer
Postat av: Elin J

Ha det kanon i solen nu gumman! :D

2009-08-23 @ 22:49:15
URL: http://elinmjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0