21 december

vaknade upp med ett rejält leende på läpparna. Njöt av tystnaden. Ingen som gick på övervåningen. Ingen klocka som ringde. Ingenting. Bara mina egna andetag och mina hostningar. För hostar gör jag. Som fan. Precis samma hosta som jag fpr när jag kommer hem ifrn en resa i ett varmare land. Pallar inte mer. Vila och ett besök till vårdcentralen. Får ringa imorgon.

Idag har jag jag inte gjort ett skit. Och nöjd är jag. Hade planerat att fixa oxh så men har inte riktigt haft någon ork samt bara sagt åt mig själv; du är ledig. Njut. Så det får bli mer av fixandet imorgon istället. Då ska jag även fixa biljetter till Maskinen, fika med Sara och fixa julmat med Pappa hos mormor & morfar.

Nu ska jag ta en varm, skön och uppfriskande dusch. Sen ska jag åter igen slänga mig i soffan med pepparkakor, thé och en mysig film. Om nån vill göra mig sällskap är ni mer än välkomna.

21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0