"Malin. She's not sparta"

nog för att man alltid har kul med cyrus och simon men man vet aldrig vad som kommer ske. Efter att ha parkerat otroligt olagligt nära en korsning så gjorde jag killarna sällskap där de satt och gjorde ... ingenting speciellt. Cyrus var med glad och stolt över sin voddler invite och skulle därför skryta med den stup i kvarten. Käk på Donken tillsammans med söta fjortisarna som mest undrade var Cyrus var för uteliggare medans jag och simon blåste sugrörspapper på varann och åt is. Väl hemma igen drog grabbarna igång en film och jag gjorde en sara svensson. (jag somna) Vaknade av marias telefonsamtal och sen fick cyrus spelet. Ville definitivt bli lämnad ensam utan resultat. Simon och jag kunde inte riktigt ta honom seriöst så vi blev kvar längre än vad vi var välkomna. Efter att ha blivit kallade både det en och det andra samt blivit piskade med skärp och datorsladdar åkte vi hem.

hemma är jag nu. fryser som en tok. Måste få upp värmen lite innan jag kan gå och lägga mig. Gärna snart. Jag är tröttare än vad jag trodde jag skulle vara. Sova. skönt. Vad fan ska man göra imorgon då? Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0