11 februari

glad för att jag har några av de absolut bästa och mest ärliga vänner som någonsin satt sin fot på denna jord. glad för att jag har en känsla i hela kroppen som jag inte känt på länge och som jag inte heller trodde jag skulle få känna på ett bra tag. det känns bra.

sur för att vissa personer inte bara kan säga rakt ut vad dom vill. I måndags var jag sur, i tisdags var jag arg och förbannat besviken. Idag är jag bara besviken. Folk är konstiga och det nästan läskig hur sur man bli så snabbt.

trött för att vi vaknade alldeles för tidigt. Efter mycket om och men bestämde vi oss för att ligga kvar men kunde inte somna om för det var alldeles för mysigt för att sova. Vilket gjorde att vi blev sanslöst trötta nu på eftermiddagen och somnade i nästan 1,5 - 2 timmar innan jag fick stjus till Pappa's jobb där vi (tyvärr) skilldes åt och jag tog min egna bil hem.

i skrivande tillfället sitter jag i soffan och ser på Top Model. (som under hela säsongen varit en besvikelse) Väntar bara på att Sara ska ringa så jag kan få åka dit och tillbringa två, tre timmar där för att sedan åka hem och sova. Ensam tyvärr men jaja, ibland måste man få sova också. haha :D Vi kanske hörs senare. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0