24 februari

idag är det ingen godmorgon. Jag var inte trött igårkväll så jag somna inte förrns runt runt 5 imorse och ca 2,5 timme senare ropade mamma att hon behävde skjuts till jobbet. Jag skrek upp att jag inte behöver bilen idag så hon kunde ta den och köra själv. Jag ville ju sova men gick hon med på det? NEJ. Det var bara att pallra och jag gjorde det väldigt tydligen för henne hur sur jag var på henne. Sa inte ett ord på hela bilfärden. Svarade knappt när hon pratade med mig. Nu sitter jag hemma och känner hur trött jag är men jag kan inte somna nu. Så, så fort Top Model är slut ska jag ta tag i städandet i mitt rum. Det ser verkligen förjävligt ut och nu när jag är uppe flera timmar tidigare än vanligt så kan jag fixa det innan jag börjar kolla runt bland jobb på arbetsförmedlingen och andra företag. Ikväll är det träning igen men eftersom jag känt mig lite hängig dom sista dagarna kommer jag förmodligen ta det lugnt. Innan träningen hoppas jag på att få umgås lite med grannarna, jonna och ellen.

nu verkar de få timmarna av sömns göra sitt. Hej till kudden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0