6 februari

Godmorgon på er. 4 timmar sömns fick jag. Vi tackar Palace förväckningen via SMS :@ hade jag varit på partyhumör hade det inte gjort ett dugg att vakna av det men idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt så då blev jag inte ett dugg glad av deras sms:bombning. (jag fick 3 stycken likadana!) I skrivande ögonblick sitter jag i soffan och snörvlar. Är fortfarande förkyld men jag mår bättre idag :) inte lika seg som jag var igår. Ska käka frukost närsomhelst och sedan dricka massa koppar thé så man håller halsen i trim. Vill inte att den ska bli värre än vad den redan är.

Enda gången jag kommer gå utanför huset idag är när jag hämtar storebror på stationen och när jag går och hyr film som jag har planerat får bli kvällens höjdpunkt. Träning säger jag nej till idag. dumt att utmana ödet. Förlåt Sofie :( Det blir en väldigt lugn fredagkväll, det var länge sen de va så. Kan ju faktiskt vara skönt :)

nu, frukost. Magen kurrar rejält.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0