elektronik och SJ - ingen bra kombination

nej, jag vet inte riktigt vad jag litar minst på. Men det blir nog elektroniken eftersom SJ ändå låter mig åka med hem trots att SMS-biljetten är totalt fucked up. Blev lite nervös att jag inte skulle få åka med när jag inte fick något svar men det var en snäll konduktör. Så här sitter jag nu, på golvet eftersom alla andra platser är upptagna. Så typiskt en söndagkväll när alla är påväg hem ifrån vart dom nu varit under helgen. Passerae nyss Hälleforsnäs vilket betyder att det är en bra bit kvar hem. Pappa får snällt komma och hämta mig på stationen, pallar inte gå. det är kallt, jag är trött och ryggen är redan arg på mig. vågar inte tänka på hur det kommer kännas imorgon :/

just nu är jag sjukligt hunrig. Ni vet, sådär hunrig att man blir grinig. Att äta är det första jag gör när jag kliver in i huset, lita på det! Sen blire en lång skön dusch och sedan bäddar jag ner mig i soffan för resten av kvällen med en stor flaska vatten och frysta hallon. Oh, det låter som en perfekt avslutning på denna dag! ÄR VI FRAMME SNART!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0