Nothing feels right when i'm not with you

jag har sagt det förr och jag säger det igen: Det är kvällar som denhär som man verkligen uppskattar. Jag åkte hem till Moa iklädd Vm-dressen, en toffs på skallen och inte alls mycket smink. (vilket betyder att jag halvt såg ut som hej, kom och hjälp mig) Moa, Nina, Daniella, Simon och Micke var dock lite söta som dom alltid är och efter att jag hade käkat och efter 25 minuters prat om körning mot rött, bilar som fått diverse skador och parkeringsböter så satte vi igång filmen, The Guardian. En film som jag varmt rekommenderar men eftersom både jag och simon hade sett den igår så fördrev vi tiden med att småjävlas med varann. När filmen var slut blev det tid att minnas, vi mindes Berlin. Värmen, anne-marie, simon skrik på arabiska mitt i natten som skrämde skiten ur mig, mia och micke, natttåget, killen som sov på stationen vårat tåg som aldrig kom iväg, rädda daniella-fonden och de tyska fula skolungarna. Minnena gick ganska snabbt över till styrketräning för min, moa, micke och simons del medans daniella och nina skvallrade m allt och ingenting på golvet. Moa blev en gunga mellan grabbarna, alla 3 blev vikter när jag skulle träna benen och moa & jag skrattade så vi tjöt när simon satte sig på hennes fötter och blev så rädd att han flög minst 1,5 m upp i luften. Tack för kvällen vänner, jag har saknat er och hoppas vi ses på lördag :)

Jag är hemma nu, i soffan såklart och har roliga MSN-konversationer medans jag ser på "Skål". Ögonen börjar göra ont så jag borde nog sova snart. Måste vara utvilad när jag vaknar för imorgon blir det en lång dag. Ska städa huset och skicka iväg massa jobb-sökningar samt kolla vidare på de olika utbildningar och vad jag måste plugga för att få gå dom. Sedan är det dags för utgång, Palace med Viktoria :D ser verkligen fram emot det och samtidigt hoppas jag att rätt person blir frisk och går dit också (A) Nu ska jag sova. Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Martina

Hahah tack så jätte mycket :) den måste ha hjälpt för det gick ganska bra faktiskt x) haha

2009-02-13 @ 20:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0