måndag 23.28

goddagens. Det blev en mycket bättre måndag än vad jag hade väntat mig. Helt ärligt så ska jag väl säga att jag inte väntat mig så mycket mer än att träffa Mia men mamma ringde ju och berättade att idag var en perfekt dag att lämna in CV på Wedin's så när Mia kommit hit, jag gjort mig iordning och hunden fått leka av sig lite så åkte vi dit. Konstaterade att stan härdanefter är överskattat och Maxi is the place to be. HIttade hur mycket som helst på Cubus som skulle passa bra i min garderob men min plånbok tillåter ingen shopping just nu. Tyvärr.

Var på Friskis ikväll med Sara (och 98 andra) danssugna :) Det var bland det "fjantigaste" jag varit med om inom dansväg men svettig blev man och helt slut var jag efteråt så det var iallafall ett godkänt pass. Kanske inget man går på varje måndag men lite då och då. Vi satte våran egen prägel på de flesta stegen och stretchade en stund inne i gymmet innan vi åkte hem. Brukar inte vara hunrig efter träning men eftersom min familj har kommit in i träna-och-gå-ner-i-vikt-perioden så var det bara att äta så fort man kom hem. Så en matlåda, en dusch och en flaska vatten senare sitter jag här i soffan och ser på Weeds. Är helt slut efter denna dag så jag ska nog faktiskt sova snart. Sofie slutar tidigt imorgon så då ska jag äntligen få träffa henne igen. Hon ska få skrika av sig, vi ska skratta och sedan är det dags för träning igen. Förvinner alltså ganska tidigt hemifrån och kommer hem sent. jaja, mer planering om morgondagen får ni imorgon. Nu sover vi. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0