24 januari

Igår var Palace bättre än på länge. Igår var det som det ska vara.
Housegolvet var som vanligt, i musikbaren spelade dom rolig svensk musik och på nedervåning var det äntligen öppet och ut ur högtalarna pumpades RnB. Jag, Jonna och Sara skakade våra lurviga på nedervåningen, skrattade åt folk och skämdes över folk man känner som var alldeles för fulla och trodde sig vara sexiga medans dom egentligen bara vara slampiga. Pinsamt!  När sara & johan åkt hem passade jonna och jag på att rocka sönder i musikbaren, jag blev uppbjuden av en trevlig kille och vi buggade loss i säkert 15 minuter. Eller aa, han buggade och jag fick snurra. Fyfan vad han snurrade på mig, det var länge sen jag var så yr. Kul, riiiiktigt kul :)

nu har jag inte tid mer. Ska jobba klockan 12.00 - 16.45
ikväll får se vi vad som sker. Hej Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0