3 januari

goddag vänner! Igår var det en riktigt trevlig och rolig kväll med Vicky och Liseth på Palace. Kom dock dit liiiiite för tidigt men jaja, kul hade vi. "Det är en tjej! Ja. Hon är lesbisk, jag lovar. Jag också. ATT JAG LOVAR, ASSÅÅ, JAG OCKSÅ ATT JAG LOVAR!" Blev bjudna in i VIP:en och där bjöds det på det ena och det andra. Tack för en kul kväll, tjejer! :D Mamma var underba roch hämtade mig men lika fort som vi kom hem åkte vi igen då jag fick ett mycket mer intressant erbjudande än att sova ensam hemma. Livet har sina goda stunder ;D Ända sen jag vakna och fram tills nu så har jag varit på Knäppingsborgsgatan och hjälpt Moa med hennes flytt. Sista timmen var Fredrik och jag inte den bästa hjälp eftersom vi bara låg och mys-sov i sängen. Nu är jag iallafall hemma igen och ska närsomhelst göa mig iordning, hämta frida & trollis och sedan ska vi dra oss mot Marby och My där det vaknas pizza, film och mys med mina underbara dansare. När jag kommer hem och vad som händer då är okänt. Ha en bra kväll. Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0