30 januari

äntligen fredag. Idag blir det en sån där dag som endast består av vänner. Ska närsomhelst börja göra mig iordning, invänta bror, skjutsa runt på honom och sen ska jag ta mig till stan för att möta Anna, Mia och Moa. Ska shoppa åt mig ett par skor,  smycken och kanske någon fin klänning till imorgon ifall plånboken tillåter. Sånt som återstår att se helt enkelt. Jag ska nu börja göra mig iordning för snart kommer bror hem och vill du ha skjuts runt hela stan. En snabbsväng upp till mormor & morfar ska vi också och sedan ska jag mot stan. Åker direkt hem till Moa för att slappa, fixa iordning oss och sedan lite smått börja förfesta innan vi drar mot Dannie. Nae vet ni vad? jag har faktiskt varken lust eller ork att skriva mer. Kanske skriver ifrån moa sen men det lär ni märka.
 hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0