Peppad!

Nu är det ett tag sen jag festade på riktigt. De senaste gångerna har jag antingen inte varit ute alls eller varit nykter så att alla har skjuts hem. Nae ni, på fredag är det dags igen. Jag och Vicky har planerat en Palace-utgång (eftersom Ottens invigning blev framskjuten en vecka till) med folk. Sara och Jonna är på så nu är frågan, vem mer vill följa med oss och har någon nått bra förslag på vart man kan förfesta?

jag måste erkänna att jag saknar Otten som fan och är väldigt spänd på att se hur resultatet blir efter renoveringen. Har hört alla de olika rykten om hur det ska se ut och vilken musik som ska spelas. Måtte denna och nästa vecka går fort så man kan få skaka rumpan där igen inom en snar framtid.Samtidigt var det ett bra tag sen man träffade sitt otten-folk. Dom som man bara träffar när man är ute, tyvärr. Men sant. (eller aa.. Sajj får jag ju träffa på tisdag eftersom han ska me och hålla min hand när jag taggar mig) Hursomhelst, VEM SKA ME PÅ FREDAG?! :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0