01.31

my gosh, vart ska jag börja?

kan ge er en update om träningsvärken. den har gått från att vara härlig träningsvärk till att vara en pain in the A. (tror nu inte att jag ångrar helgens träning, tvärtom!) Dock kan jag nu inte göra ett piss utan att jag får ont. Var hemma hos Moa en stund nu på kvällen och Moa, Sara och Mia kunde tillsammans konstatera att jag verkligen hade ont. Moa kastade ett par strumpbyxor på mig som föll till marken. Jag orkade knappt reagera och när jag skulle plocka upp dom så fick tjejerna sig ett gott skratt. Men droppen var nog när jag skulle lägga mig till rätta i soffan men inte hade någon som helst kraft till detta utan bara låg och skrattade åt mig själv. Lilla paniken att inte kunna röra sig om man själv vill. (jag vill aldrig bli gammal) Men vet ni vad? DET ÄR VÄRT DET! träningsvärk ska man ha. Inväntar svar från Jozza om när och var vi kan ses i vecka och dansa tills vi storknar :D fortsätta lite planering kanske?! INTRESSANT!

har under helgen varit ganska depp vid flera tillfällen och nu kanske man ska skriva det svart på vitt. Jag kommer förmodligen sluta dansa i Eskilstuna. Det kostar tyvärr för mycket och det som skulle göra det en aning billigare är att ta tåg men det funkar inte på onsdagarna. Ni är säkert många som redan listat ut detta men med tanke på att bloggen mest är till för mig så är det liksom som ett bevis för mig att det faktiskt är dags nu. Dock gjorde Maria mig sjukt (SJUUKT) glad när vi kramades hejdå och hon sa att det faktiskt skulle kunna gå att lösa. Måste prata med mamma och pappa. Tyvärr gäller det inte onsdagarna och det kommer jag sakna. Som fan! Men dethär blir bättre än inget iallafall. JAG ÄR JU SÅÅ NÄRA! fysen och stretchen får man helt enkelt sköta själv. Diciplin Malin, Diciplin! det är nykelordet just nu.

okej, vad händer imorgon? Mamma frågade om jag kunde skjutsa henne till jobbet och jag sa: ja. Ångrade mig nyss när jag kom på hur skönt det skulle vara att få sova ut imorgon eftersom jag faktiskt inte behöver gå upp imorgon. Nae, så nyss var jag uppe och sa till henne att hon får ta min bil. Jag ska ju endå inte ha den imorgon. Ska bara upp till stan och då kan jag ju faktiskt åka buss eller ta en nyttig promenad.´Fika på Fräcka imorgon :D PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0