i'm exactly where i'm suposed to be now

Oh, som jag har saknat tävlingsträningen! Och det var precis som vanligt, det började med fys. Hörnen och flås-dansen. Fortsatte med diagonaler med kickar och split. vidare till splithopp och min lycka var nästintill total när jag insåg att dom ser inte så dumma ut längre, lite träning på detta och det går att lägga in i programmet. Fortsatte jobba med singeln och fick mycket positiv kritik ifrån Maria. Tyvärr besannades mina farhågor när tävlingsträningen för guld - superstar bara var en timme lång men även detta gick att lösa, jag har bokat blåa salen nästan varenda söndag härdanefter. Det ger mig lite mer anledning att åka upp, hela salen för mig själv i en timme då jag kan göra vad jag vill. Stretcha, träna singeln eller nått annat som jag vill dansa :)



tåget hem var väl ingen höjdare, satt brevid en dam som tog upp överdrivet mycket plats. Inte coolt. Mitt emot satt en kille med mjukisbyxor. Mamma har alltid sagt hur mycket hon hatar mina mjukisar för att dom är för stora, denna kille borde tänka tvärtom. Det är inte särskilt mysigt att se storleken på hans paket i 1,5 timme. (nej, jag stirrade inte i en timme men va fan, svårt att låta bli när det sitter så tajt att man ser.. ja, alltihop.) Pappa var snäll och hämtade mig, jag slängde i mig mat och bokstavligt talat slickade rent tallriken. (YES! min pappa är grym på att laga mat) En lång skön dusch senare sitter jag nu i soffan på mitt rum och ser på X-men 2. Mumsar på en apelsin, ett äpple och en stor flaska vatten. Jag lär somna efter filmen. Vi höres. Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0