Kör Bara!

Julia, Anna's 18åriga lillasyster, var kanske inte den fullaste på festen men full var hon och det var oerhört kul att se. Anna och Maria verkade glada över hur lyckad festen blev och så länge dom är glada så är jag glad. Simon och Micke hade brottning i lillstugan med Moa och Ellen. MAX-folket satt bakom stugan och drack väldigt suspekta drinkar ur fina jordgubbsglas. Folk hade riktigt kul tillsammans. Musik spelades för fullt och det dansades till allt mellan Håkan och D.B.A. Strax runt 01.00 tog vi en promenix ner mot bryggan där det drogs repliker ur Nile City, lekte mindgames, krokekspojkarna sjöng som vanligt och Joha berättade om när jag skulle äta säl och när Pontus skulle jaga älg. Klockan 03.00 hamnade jag i hamocken med ett gäng killar och tillslut var det bara jag och mitt nattsällskap kvar. Mysigt men jag kunde inte låta bli att dryga pga av tidigare upplevelser. Men man ska inte vara långsint. Planerade först att sova kvar i hamocken men när klockan slog 07.00 och vi inte stod ut med myggen längre rörde vi oss ner mot hans tältet istället. Det blev inte många timmars sömn den natten.

Morgonen efter strålade solen och det bjöds på frukost i solen. Plockade ihop alla tomflaskor och burkar. Det är SJUKT hur stökigt det kan bli och jag lovar er att dom kommer hitta mer burkar på de sjukaste ställena. Man fick tänka "out side the box" för att hitta så många som möjligt för att få så rent som möjligt. Sommarmusik spelades medans vi sprang omkring på gården innan vi slog oss ner i köket för att äta överblivna chips och dipp medans vi drack BAKIS och spelade kort. När alla åkte hem drog vi fram den överblivna skålen med jordgubbar, drack cola och slappade i solen. Perfekt avslut!

Tack till Anna och Maria som ordnade en sådan kanon-fest!
Tack till alla som var där som gjorde så lyckat som det blev!

KÖR BARA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0