19 juni

Glad Midsommar till er alla :)

ska jag vara helt ärlig så har jag aldrig riktigt förstått varför vi firar just denna högtid men jag är inte den som är den och tackar nej till en helt ledig fredag och en anledning att samla folk man tycker om för en god bit mat, en mängd alkohol och fest tills dag blir natt och natt blir dag igen. För det är vad jag tror kommer hända idag. Ska hämta upp Sara kl: 12.00 och vi ska åka och handla mat och övrigt som behövs en dag som denna. Klockan 17.00 kommer Anna, Nina, Dannie och Karlsson för att umgås lite bara vi brudar innan vi drar ut till Krokek där Christoffer har fest och det ska blir riktigt kul. (kommer kännas skumt att vara där igen men det ska inte få förstöra mig kväll) Vart vi sover eller dylikt ska bli intressant. Antingen så får jag skita i att dricka så jag kan köra hem eller så får jag hoppas på att vi hittar någonstans att sova. Annars får jag och Karlsson sova i bilen. Skulle bli ett äventyr. Haha! men iallafall, Hoppas ni får en trevlig kväll! :)

Antar att ni redan har läst att jag och Vicky bokade en resa igår. Skulle egentligen mest bara ha suttit och kollat runt, planerat så att säga men vi fastnade ganska snabbt för Cypern då vi kände att röj var det som lockade mest. Slappade kan man väl göra på stranden. Inget familjehotell här inte! Nej nej, Pavlinia är känt för sin ungdomliga publik under högsäsongen vilket vi tackar för. Ringde mamma och fixade med bokningen. Sedan satt och glodde på varann. "Vi bokade faktiskt. Fan så overkligt" Nu sitter jag här och funderar redan på vad man ska ha med sig. Oh, är det augusti snart?!

Nu ska jag göra mig iordning. Frukost, smink, kläder och packa. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0