22 juni

fy på Jocke som höll mig vaken aaaaalldeles för länge via SMS. Inte bra för jag var såååå trött när mamma klev innan för dörren och skrek ner till mig att hon var hemma och att det var ags att göra sig iordning för jobb. Klev upp, kände hur magen vände sig men bet ihop och åkte till jobbet. Efter ca 2 timmar pallade inte min mage mer, mamma såg min förtvivlan och tillät mig att åka hem. Där slutar min sjukdomshistoria. Somnade iallafall direkt när jag la mig i soffan och när jag väl vaknade så var jag himla sugen på att se "Wolverine" så det gjorde jag. Efter att ha druckit flera liter vatten så mår jag mycket bättre så jag kommer definitivt göra Vicky sällskap via MSN ifrån jobbet imorgon. Men nu sitter jag och väntar på att Micke ska hämta upp mig. Vi ska ut till Sara's land och umgås med trevligt folk under kvällen :)

Så jag ska packa ihop mig. HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0